JojjosBlogg

Alla inlägg under november 2012

Av ladysen - 24 november 2012 22:49

Av ladysen - 24 november 2012 22:29

TACK så jättejättemkt för att ni läser min blogg. E de nåt som NI tkr skulle vara bra om jag gjorde/ändrade på/började med? Eller har du en fråga till mig? Kanske beröm eller kritik? KOMMENTERA I SÅ FALL! Äääälskar att

få kommentarer och jag vill ju att ni ska tycka bloggen e så fin, bra som möjligt för er skull. Så komigen nu!


Av ladysen - 24 november 2012 21:21

Sitter o kollar så mycket bättre , de vuxna pratar. Helt slut i kroppen efter stallet 4 timmar men SÅÅÅ mysigt va de. Efterbild kommer imorgon, hann inte idag. Ses imrgon, pöss

Av ladysen - 24 november 2012 09:42

Igår så hade jag och pappa myskväll, tittade på War Horse och åt godis. Så skönt! Idag ska jag o Olivia köra lite sen uppvaktning av mig, vi ska rida ut och ha med oss plättar, muffins och varm choklad i en ryggsäck. Binda hästarna i ett träd o ha picknick, mys! Vi tar Lady o Tjejen, ofc! Nu ä de bara att hoppas att detta super fina höst vädret håller i sig <3 Kommer iaf ha en supermysig dag med Olivia! Kanske tar någon bild får se :-) ikväll med familjen till några kompisar :-) Bloggar ikväll! Seees

Av ladysen - 23 november 2012 10:00

Ska vara med Rakel idag efter skolan ♥ Imon ska jag städa mit rum....    Efter-bild kommer. Lägger INT upp ngn före-bild för er skull... Ni skulle svimma haha det e KAOS därinne!!

Av ladysen - 21 november 2012 18:18

Igår åkte jag ut till stallet tillsammans med Olivia. Vi tog in pållana, sen borstade vi dem bara litegran där sadeln och tränset sitter så dom inte skulle få skav. På med reflexer både på oss och hästarna o sen var det bara att ut o rida under natthimlen... Det va HELT svart ute, man såg INGENTING!!! O klockan va typ halv 5.. Jaja alltid mysigt o rida iaf =) Igår, när vi hade ridit ett tag kom vi på att vi skulle vänja hästarna med att vi sjöng medan vi satt på för det ska vi göra på vår lilla lucia uppvisning. Så där red vi runt i mörkret och sjöng jul sånger, haha! Lady o Tjejen brydde sig inte ett dugg, duktiga tanter ;). Sen sa Olivia ba:

-Vi testar att sitta ner i traven och sjunga samtidigt!

Så de gjorde vi, haha heeeeelt crazy! Vi kom fram till att "Tipp Tapp" är lättare att sjunga när man sitter när i traven än "Luciasången"... Haha vi båda tyckte att det lät bättre när vi sjöng när vi red än när vi inte red, så ni kan ju bara TÄNKA er hur det låter när vi "sjungskriker" på hennes rum!

 

Aja smidig som jag är lyckades jag såklart tappa mitt guldfärgade dressyr spö när vi höll på o skritta av, o vi ba "men vi måste ju hitta det!". Så vi hoppade av o försökte se i mörkret (utan lampa...) o de gick ju SÅDÄR. Så opp igen, in med hästana i stallgången (med täcke på of cooooourse) o ut igen på fältet o leta (med olivias iPhone som ficklampa...). Men att leta efter ett typ brunt spö i brunt gräs när det är mörkt som om de vore mitt i natten, de e inte lätt... Fältet är ju inte så litet heller! Vi hittade det tyvärr inte :( ... R.I.P Jojjos Spöis <3 Jaja vi frågade iaf Emma om hon skulle kunna gå ut o titta imon när de e ljust, o de klart hon kunde =D Så vi hoppas väl hon hittar de ? Aja nu blire mat, sen duschen o sen bara ligga o läsa KP i sängen :) Ha de bäääääst, o Olivia vi hörs imon!

 

Av ladysen - 19 november 2012 19:34

58 unika besökare i november! helt sjuuuuuukt braaa!

Av ladysen - 19 november 2012 19:32

Är jättetrött... Ikväll blirre att ligga i soffan o titta på tv. Imorgon skola o sen hem till olivia, vid 4 åker vi ti stallet o rider. Naty Naty <3<3<3<3<3<3

Presentation

Välkommen in hit till min lilla hörna! xD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards